A kormánykeréknél Carlos Sainz, a paripa pedig egy Audi RS Q E-Tron
Lássuk a kommenteket Youtube-ról :
- László :
"Pont az a lényeg amiről te szemérmesen hallgatsz. Sajnos ez a technológia még annyi gyermekbetegséggel küzd, hogy nem győzzük felsorolni.
Értem én, hogy ez a jövő de még nem állunk készen rá.
Sem emberi sem technológiai oldalról. Nagyon sokat kell még ennek fejlődnie, hogy az autópark többsége elektromos legyen.
A te hurrá optimizmusod sajnos igen gyenge lábakon áll.
U.i: Egyébként villanyszerelő vagyok és elég sokat foglalkozom a témával mert érdekel...
- H. András válasza Lászlónak :
"Nagyon szépen fejlődik is, viszont a belsőégésű már alig fejlődik.
Nekem nincs hurráoptimizmusom, milliószor elmondtam, hogy 50 év lesz a váltás..."
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mivel sok okoskodás/kérdés volt a Dakaros autóval kapcsolatban a komment szekcióban jutubon, ezért egy kis infó :
Audi RS Q E-Tron :
A lényeget tekintve egy hatótávnövelős elektromos autóról van szó, amelyben a Formula E versenyautókban is használt villanymotort vetik be.
Tengelyenként egyet kap belőle az RS Q E-tron, így természetesen összkerékhajtású lesz, rendszerteljesítménye pedig 680 lóerő.
A villanymotorok egyben generátorként is tudnak működni, így fékezéskor energiát termelnek vissza az akkucsomagba: az 50 kilowattórás aksipakk önmagában 370 kilogrammot nyom. Beépítenek egy harmadik villanymotor-generátort is, amely kifejezetten a töltésért felel.
Ha pedig már hatótávnövelés: ezt a célt az RS5 DTM-versenyautóból származó kétliteres turbómotor szolgálja, amely 295 literes tankból szívja az üzemanyagot.
forrás : totalcar.hu
Az olaszországi tulajdonosnak több európai nagyvárosban is van hasonló tematikájú cukrászdája.
Főleg a fiatalokat célozzák, azon belül is a legény- vagy leánybúcsúztató csapatokat.
A budapesti üzlet címe : Teréz krt. 9.