Sziasztok! Csak szólok hogy ~90.000.000 huf a V-osztály. Belterében: Hűtött/fűtött bőr masszázsülések, hűtött/fűtött italtartók, elektromosan mozgatható függönyök, TV, LTE router, Apple TV és PlayStation 4 található.
Utakat, kerteket öntött el a Duna, megállás nélkül készülnek a folyómenti települések az évtized árvízére. Napokon belül tetőzik és akár nyolc napig is eltarthat, amíg leapad a vízszint. A 2013-as magyar rekordot előreláthatólag nem dönti meg a Közép-Európából érkező, pusztító erejű árhullám. A Dunakanyar fölött repülve azonban már most látszik, hatalmasra duzzadt a folyó. Rendkívüli fotód vagy videód van? Küldd el nekünk az [javascript protected email address] címre!
A "G" a gravitáció szóból származik; ez a Föld tömegvonzása, mely mindannyiunkra hat, értéke tengerszinten 9.81 m/s2 Utóbbi felel meg 1G-nek, ekkor testtömegünk pont annyi, mint amit otthon, közönséges személymérlegünkről leolvashatunk. A G-hatások alapvetően az érrendszerben lévő véreloszlást változtatják meg. Minél nagyobb G-hatás éri a pilótát, annál jelentősebb ez a változás, annál nagyobb terhelés szorongatja valahol a véredények falát. A látás elszürkülése 4G terhelés körül kezdődik. 4.7G körül a látótér a retina megfelelő vérellátásának súlyosbodó zavara miatt már elfeketedhet (blackout). Ekkor a pilóta még tudatánál van, de az agy elégtelen vérátáramlása okán már a mozgáskoordinációja is akadozhat. 5.4-5.5G terhelésnél eszméletvesztés következhet be, mely akár másodpercekig eltarthat, a feleszmélés utáni megfelelő tájékozódóképesség visszanyeréséhez szükséges időről már nem is beszélve. Forrás : orvosiLexikon.hu