A "G" a gravitáció szóból származik; ez a Föld tömegvonzása, mely mindannyiunkra hat, értéke tengerszinten 9.81 m/s2 Utóbbi felel meg 1G-nek, ekkor testtömegünk pont annyi, mint amit otthon, közönséges személymérlegünkről leolvashatunk. A G-hatások alapvetően az érrendszerben lévő véreloszlást változtatják meg. Minél nagyobb G-hatás éri a pilótát, annál jelentősebb ez a változás, annál nagyobb terhelés szorongatja valahol a véredények falát. A látás elszürkülése 4G terhelés körül kezdődik. 4.7G körül a látótér a retina megfelelő vérellátásának súlyosbodó zavara miatt már elfeketedhet (blackout). Ekkor a pilóta még tudatánál van, de az agy elégtelen vérátáramlása okán már a mozgáskoordinációja is akadozhat. 5.4-5.5G terhelésnél eszméletvesztés következhet be, mely akár másodpercekig eltarthat, a feleszmélés utáni megfelelő tájékozódóképesség visszanyeréséhez szükséges időről már nem is beszélve. Forrás : orvosiLexikon.hu
Teljes hozzáférést kérne a rendőrség az OnlyFans elnevezésű erotikus oldalhoz, hogy könnyebben kiszűrhessék a kiskorú tartalomkészítőket. A szexuális tartalmú videó és kiskorúakról készült képek ráadásul könnyű célpontot jelentenek a szexuális ragadozóknak.
legalább nem Te vagy az az idióta, aki dildóval az ágyon ad interjút a TV hiradónak!
Sziasztok! Parasztparkolás és a KRESZ Itt tényleg lavina indult el 🙂 A KRESZ így kezdődik: "A rendelet hatálya 1. § (1) E rendelet a Magyarország területén lévő közutakon és közforgalom elől el nem zárt magánutakon folyó közlekedést szabályozza." Tehát nem, nem kell semmiféle táblának kint lenni, mindenhol, ahová szabadon behajthatsz, a KRESZ érvényes. A táblákat csak a gyengébbek kedvéért teszik ki. 🙂 Üdv: Szasza