Akciósgumi tavasz 790x120
2023.02.19. Kategória: Bunyó
Hősünk a mérkőzés előtti sajtótájékozatón még nagyon kemény volt

Cserébe a meccsen nagyon elverték 🙂

2023.02.19. Kategória: Kép
Mi lekvár helyett is pálinkát főzünk

Először kicsit fura vele a palacsinta, de meg lehet szokni 🙂

2023.02.19. Kategória: Videók
Csupasz túlélők kritika

Ebben a videóban egy Csupasz túlélők epizódot nézünk meg, hogy mekkora ordas nagy kamu az egész ahogy van.

2023.02.18. Kategória: Videók
A kókuszvíz ugyanaz, mint a kókusztej?

Nem, a kókuszvíz a még éretlen, zöld kókuszdióban található enyhén zavaros folyadék... Most már hősünk is tudja 🙂

2023.02.19. Kategória: Videók
Egy mérnöki megoldás, diploma nélkül 🙂

2023.02.18. Kategória: Napiszar
Sziasztok!

Megjöttek az új fogkefék az óvodába 🙂

Sziasztok!
2023.02.19. Kategória: Baleset
Kudarccal végződött megmozdulások

2023.02.17. Kategória: Mondás, idézet
Igyál, de ne halj bele! Így lett legenda az orosz Smirnoff vodkából

Pjotr Szmirnov a cári Oroszországban élt, írni-olvasni is alig tudott, és a semmiből indulva építette fel legendás vodkamárkáját. Amúgy ma már az egyik legnagyobb szeszipar vállalat, a brit Diageo birtokol és gyárt. De melyek voltak azok a marketingeszközök, amelyekkel Szmirnov naggyá tette vodkáját? Hősünk egyrészt kitalálta a Vodka Lightot, amely csökkentett alkoholtartalma miatt kevésbé volt ártalmas az egészségre, így az élettel még jóban lévők is vidáman nyakalhatták. Másrészt összesen 300 különböző recept alapján készült vodkát dobott a piacra, így mindenki megtalálhatta a maga kedvére való ízt. Szmirnov vodkája árát relatív alacsonyan tartotta és ügyes lobbizással még az üzletek hét órás nyitásának jogát is sikerült kivívnia, így a derék oroszok már munka előtt beszerezhették napi adagjukat. A vodkakirály nagy ötlete volt az is, hogy a "legfinomabb szesz a legtisztább vízből és a legfrissebb gyümölcsökből" jelmondattal vezette be termékét - így különböztetvén meg magát a versenytársaktól. "Az első nagy marketinges” arra is rájött, hogy a külcsínen sok minden múlik, ezért komoly pénzeket fektetett a dizájnba. Leglátványosabb dobása azonban egy olyan akciósorozat volt, amelyet ma "gerillamarketingnek" hívnak. Emberünk egy szép napon kiment a kirovi piacra, felbérelt 15 napszámost, és kiadta nekik, járják végig a kocsmákat, és fennhangon bizonygassák, hogy ők bizony csak Szmirnov-vodkát hajlandóak inni. Spontán verbuvált csapatait a kezdeti sikerek után már vonattal utaztatta, így lassanként minden lebuj a "Milyen hely az, ahol még Szmirnov-vodkát sem lehet kapni!” dörgedelemtől volt hangos. mfor.hu

Igyál, de ne halj bele! Így lett legenda az orosz Smirnoff vodkából
2023.02.17. Kategória: Érdekes
Mert nincsnek problémák, csak megoldandó feladatok

Mert nincsnek problémák, csak megoldandó feladatok
2023.02.16. Kategória: Videók
Ezt ne próbáld ki otthon 🙂

Megkóstoltak a fiúk egy surströmming konzervet, azaz erjesztett heringet. A svédek évszázadok óta erjesztéssel tartósított hala igazi különlegességnek számít. A fehérje lebontásáért (rohadásért) felelős baktériumok a húsban található cukrot savvá bontják, kialakítva a jellegzetes savanyú ízt és borzalmas szagot.

2023.02.16. Kategória: Videók
Ilyet még nem láttam 😮

2023.02.16. Kategória: Szexi csajok
Még a mágnesnek is vonzó

Még a mágnesnek is vonzó