Halal étkezésnek hívjuk az iszlám vallásban azt az étkezést, mely csak az iszlám megengedett ételeit tartalmazza. A halal típusú étkezés iránt nem csak muszlim hívők érdeklődnek, éppen ezért a piac hatalmas globális lehetőséget rejt magában. - A halal életformát oktatjuk, nem csak az étkezés, de az utazás és a pénzügyek terén is. A világon egyre többeket érdekel a halal, és közben érinti a világ összes muszlimját – mondta egy brit vállalkozás, a HalalEat alapítója, Abul Rob. Számítások szerint a halal élelmiszer és életforma piaca 10,8 százalékkal nőhet a következő három évben, ezzel egy 3,7 ezer milliárd dolláros iparágat létrehozva.
Az áremelés az Egyesült Államokban, Nagy-Britanniában és Franciaországban élő felhasználókat érinti. Összes előfizető világszerte : 247 millió
Infó azoknak akik nem ismerik : A videóban nyilatkozó Hossó Andrea egy Angliában élő nemzetközi közgazdász, akinek ezáltal jó rálátása van az ottani dolgokra... #europaijog #szolidaritás #társadalmiválság
Ezt a kanadai British Columbia tartományban a vadon szélén láttam... Ezt még az M4-en hasító románok is megirigyelnék 🙂 Ha jól megnézzük lehet látni, hogy a "lakó autó" fával van kipótolva, de egy Tesla 3 azért ott ül hátul! Üdv...az isten háta mögöttről
Sziasztok! Ezt a kanadai British Columbia tartományban láttam, egy isten háta mögötti kis faluban. Ehhez a képhez jár nyelvlecke is 🙂 Szóval, Amerikában van egy mondás tükör fordításban..."Mikor a malacok repülnek" Ezt akkor szokták használni, mint mi a "mikor piros hó esik"...stb Nyilván a Jeep magáért beszél.
Sziasztok! A nyilvántartóban jött szembe, nem saját mű, így a copyright-on áll vagy bukik a dolog... #scratcher #karcoló #margaret #thatcher #brit #politikus
Pjotr Szmirnov a cári Oroszországban élt, írni-olvasni is alig tudott, és a semmiből indulva építette fel legendás vodkamárkáját. Amúgy ma már az egyik legnagyobb szeszipar vállalat, a brit Diageo birtokol és gyárt. De melyek voltak azok a marketingeszközök, amelyekkel Szmirnov naggyá tette vodkáját? Hősünk egyrészt kitalálta a Vodka Lightot, amely csökkentett alkoholtartalma miatt kevésbé volt ártalmas az egészségre, így az élettel még jóban lévők is vidáman nyakalhatták. Másrészt összesen 300 különböző recept alapján készült vodkát dobott a piacra, így mindenki megtalálhatta a maga kedvére való ízt. Szmirnov vodkája árát relatív alacsonyan tartotta és ügyes lobbizással még az üzletek hét órás nyitásának jogát is sikerült kivívnia, így a derék oroszok már munka előtt beszerezhették napi adagjukat. A vodkakirály nagy ötlete volt az is, hogy a "legfinomabb szesz a legtisztább vízből és a legfrissebb gyümölcsökből" jelmondattal vezette be termékét - így különböztetvén meg magát a versenytársaktól. "Az első nagy marketinges” arra is rájött, hogy a külcsínen sok minden múlik, ezért komoly pénzeket fektetett a dizájnba. Leglátványosabb dobása azonban egy olyan akciósorozat volt, amelyet ma "gerillamarketingnek" hívnak. Emberünk egy szép napon kiment a kirovi piacra, felbérelt 15 napszámost, és kiadta nekik, járják végig a kocsmákat, és fennhangon bizonygassák, hogy ők bizony csak Szmirnov-vodkát hajlandóak inni. Spontán verbuvált csapatait a kezdeti sikerek után már vonattal utaztatta, így lassanként minden lebuj a "Milyen hely az, ahol még Szmirnov-vodkát sem lehet kapni!” dörgedelemtől volt hangos. mfor.hu



