Tesó mit szállítasz?
Ali! Van ott egy zsák műtrágya, meg egy talicska, hozd ide őket légyszíves
A német A2-n sikerült lencsevégre kapni ezt a kamiont. Nem akartam kitalálni semmi vicces megjegyzést a cég nevéhez. Rátok bíznám és a követőitek fantáziájára. 🙂 Üdv: Miki.
Hatszázkilenc kirgiz vendégmunkást küldött el iváncsai gyárából a koreai SK Innovation az elektromos autók iránti kereslet csökkenése miatt. A cég azzal indokolta az elbocsátásokat, hogy az elektromos járművek iránti globális kereslet lassul, ami az akkumulátorgyártás csökkenéséhez vezet.
Nem győzik tagadni, számos jel mutat arra, hogy az alacsony európai banánárak mögött a drogkereskedelemnek is lehet némi szerepe. A banánnak mint romlandó árunak a lehető leggyorsabban át kell haladnia a kikötőkön, ez pedig nyomást gyakorol a vámhatóságokra. Egyszerűen képtelenség lenne minden szállítmányt alaposan ellenőrizni. Másrészt a banánt hűtött konténerekben kell szállítani, amelyek tökéletesek a kokain elrejtésére, akár a hűtőegységekben, akár a vastagabb falakban. Teljesen abszurdnak tűnhet, de a banán ára az elmúlt 25 évben nominális értelemben gyakorlatilag nem változott Európában, egy kilogramm ára kisebb-nagyobb ingadozás mellett 1 dollár körül mozgott a Világbank statisztikája szerint. Magyarországon tehát leginkább a forint leértékelődése, a magasabb áfakulcs vagy a kiskereskedelmi különadó tükröződött az árak emelkedésében. Ecuadorban a helyi hatóságok szerint 50-60 banánexportáló cég is érintett lehet a kokainkereskedelemben. telex.hu