#herceg #hercegek
Mivel elég sokan írtak a "Kukás" poszttal kapcsolatban, ezért íme egy videó, hogy mire is képes ez a cég : ( Donátnak köszönjük a videót! )
Sziasztok! A képen egy amerikai robotikával foglalkozó cég látható... Üdvözlet Texasból, Toma --------------------------------------------------------------------------------------------- Frissítés 1. : Sziasztok! A KUKA eredetileg német alapítású vállalat. A kuka szó a magyar köznyelvben az 1920-as évek végén tűnt fel, amikor megkezdődött a zárt rendszerű szemétszállítás – addig ugyanis csak felöntötték a szemeteskocsi platójára a szemetet. A ma is használatos pormentes szemétszállítási technikát a Keller und Knappich Augsburg tette ismertté Magyarországon – Mercedes-Benz alvázas K.U.K.A. feliratos felépítményei 1928-ban jelentek meg Budapesten. A mi cégünk is használ KUKA robotot amúgy. 🙂 Egy "kisebbet", 60 millióba került és alig nagyobb, mint R2D2. Szóval, a képen egy német vállalat amerikai gyára látható. Üdv, Dénes -------------------------------------------------------------------------------------------------- Frissítés 2. : Sziasztok! A KUKA már 2016 óta kínai tulajdonban van (95% tulajdonrésszel) Ma már erős túlzás német cégnek hívni... Üdv, Ubul
Népharagot váltott ki a Bud Light új transznemű reklámarca. A 10 millió követővel rendelkező TikTok-sztár, Dylan Mulvaney férfinek született, de egy éve már nőként él... Miközben teljesen tisztában vannak azzal, hogy sok ügyfelüket ez megbotránkoztatja, ám azzal számolnak, hogy a járulékos veszteségek kisebbek, mint az elérhető haszon. A Bud Light eddig az idősebb generációt célozta termékeivel, ám most nyitnának a fiatalabb "Z" generáció felé. ( Itt azért megjegyeznénk, hogy egy szélesebb körben végzett felmérés szerint a lakosság 0,53 százaléka tartja magát transzneműnek! - napiszar szerk. ) Amúgy a termék például eddig Kid Rock kedvenc söre is volt. Most egy MP5-ös gépfegyverrel lőtt szét pár kartonnal belőle, ezzel kifejezve a véleményét a kampányról. Megjegyzés : A felháborodás mértékét azért jól jelzi, hogy a cég több telephelye kapott a múlt héten bombafenyegetést!
A cég legnagyobb mennyiségben eladott terméke az utóbbi évtizedben ugyanis a 199 398 500 A számú alkatrész – ami nem más, mint egy pár kolbász, klasszikus német currywurst. De mi is az a német currywurst? Curryporral fűszerezett ketchupben tocsogó főtt virsli, sült krumplival – ez Németország egyik legnépszerűbb utcai étele. Sokan már a látványától rosszul lesznek, lenézik és proli ételnek gondolják, mások úgy tesznek, mintha megvetnék, mégis imádják, megint mások nyíltan rajonganak érte. A Volkswagen első és máig legnagyobb autógyára Wolfsburgban van, 1938-ban nyílt. Ma nagyjából 15 ezer ember dolgozik itt. Ők a gyár üzemi menzáján esznek – ilyen embertömegnél nyilván nem opció az, hogy majd mindenki kiugrik a sarki kifőzdébe, vagy a céges konyhán megmelegíti az otthonról hozott kaját ebédidőben. A gyár étkezdéjében 1973-ban vezették be a saját gyártmányú kolbászt. A saját márkás currywurst óriási siker volt a gyári munkások körében, gyorsan bekerült a cég többi autógyárának menzai kínálatába is, aztán elkezdték szupermarketekbe is szállítani és stadionokban árulni focimeccseken. Sőt, egy ideje a hivatalos német VW-márkakereskedésekben díszcsomagolású ötös pakk Volkswagen kolbászt kap ajándékba minden autóvásárló. A 2010-es évek közepére annyira népszerűvé vált a 199 398 500 A alkatrész nevet viselő kolbász, hogy évente változik, hogy darabra ebből ad-e el többet a vállalat, vagy autóból. Általában a kolbász nyer. Forrás : telex.hu