A karbon-kerámia fék előnye még, hogy kevésbé érzékeny a nedvességre, télen a sóra, s nem korrodálódik.
#csíkószsolt #firkász #újságíró "Nem tudom, hogy élveztem-e már őszintén villanyautót az életben. Mert a gyorsulás adott, az állat, de amúgy mindegyik olyan volt, mintha egy heggyel próbálnék balettozni. Ez alá nemcsak kerekeket tettek valami tengelyeken, hogy elforduljanak, hanem reszelgették a futóművet, másik kormányművet vettek elő, bika fékeket pakoltak rá. Az Alfa Romeónál még mindig tudnak valamit. Vigyorogtam, amikor kiszálltam belőle."
A "G" a gravitáció szóból származik; ez a Föld tömegvonzása, mely mindannyiunkra hat, értéke tengerszinten 9.81 m/s2 Utóbbi felel meg 1G-nek, ekkor testtömegünk pont annyi, mint amit otthon, közönséges személymérlegünkről leolvashatunk. A G-hatások alapvetően az érrendszerben lévő véreloszlást változtatják meg. Minél nagyobb G-hatás éri a pilótát, annál jelentősebb ez a változás, annál nagyobb terhelés szorongatja valahol a véredények falát. A látás elszürkülése 4G terhelés körül kezdődik. 4.7G körül a látótér a retina megfelelő vérellátásának súlyosbodó zavara miatt már elfeketedhet (blackout). Ekkor a pilóta még tudatánál van, de az agy elégtelen vérátáramlása okán már a mozgáskoordinációja is akadozhat. 5.4-5.5G terhelésnél eszméletvesztés következhet be, mely akár másodpercekig eltarthat, a feleszmélés utáni megfelelő tájékozódóképesség visszanyeréséhez szükséges időről már nem is beszélve. Forrás : orvosiLexikon.hu
Megláttam, mondom "Úrrristeen!" Ki ez a lá-áány? Ki ez a lá-áány? Azt mondom: "Úrrristeen!" Ki ez a lá-áány? Ki ez a lá-áány? Azt mondom: "Úrrristeen!" Ki ez a lá-áány? Ki ez a lá-áány? Azt mondom, azt mondom, azt mondom Azt mondom, azt mondom Óóóó, ez egy igazi vadállat! Azt hiszem, fel kell kössem a gatyámat Ő nem olyan mint a többi Már most megöl ez a kölni! És a térde fölött hordja ő a szoknyáját Ha beül a kocsimba, esküszöm, hogy a fékre nem lépek Viszi a haját a szél Én leszek aki ma téged hazakisér Óóó hazakisér, óóó hazakisér Óhhh-úúú