Az érzelmeken alapuló marketing évtizedek óta vezető stratégia. Ezt teszi mindenki, akár kicsiben, akár nagyban gondolkodik. Szavakat, mondatokat talál ki annak érdekében, hogy megjegyezhető, szerethető, és felejthetetlen legyen. Cliff Dickens grafikus megunva az évek óta egyre nagyobb arányban terjedő hazugságokra épülő reklámszlogeneket, megalkotta a márkához illő, igazságtartalommal felruházott szlogeneket. Ezeket sokszor a márkához kapcsolódó saját tapasztalata, sok esetben pedig mások véleményére építve alkotta meg.
Szerkesztői megjegyzés : Sajnos Laci már nincs köztünk 🙁 Ezt a videóját viszonylag kevesebben látták, ezért gondoltuk, hogy talán sokak számára érdekes lehet a téma miatt...
Paul McCarthy 25 méteres análdugót állított Párizs egyik legismertebb terére, amivel ismételten felborzolta a kedélyeket. A provokáció bejött, a jelek szerint azonban túl messzire ment: egy hét sem telt el, és vandálok tették tönkre a felfújható szobrot. Az egész egy ártatlan viccel kezdődött. „Eredetileg úgy gondoltam, hogy a seggdugasz alakja egy Brancusi-szobor formájához hasonlít. Aztán rájöttem, hogy inkább úgy néz ki, mint egy karácsonyfa. Mindenesetre ez egy elvont munka. Az emberek megsértődhetnek azért, mert a szobrot egy dildóval azonosítják, de számomra akkor is csak egy absztrakció marad” – nyilatkozta McCarthy a Le Monde-nak a szobor felállítását követően.