#csíkószsolt #firkász #újságíró "Nem tudom, hogy élveztem-e már őszintén villanyautót az életben. Mert a gyorsulás adott, az állat, de amúgy mindegyik olyan volt, mintha egy heggyel próbálnék balettozni. Ez alá nemcsak kerekeket tettek valami tengelyeken, hogy elforduljanak, hanem reszelgették a futóművet, másik kormányművet vettek elő, bika fékeket pakoltak rá. Az Alfa Romeónál még mindig tudnak valamit. Vigyorogtam, amikor kiszálltam belőle."
Tesla Cybertruck v Lamborghini Urus Egy kis info a témában : Nem lehet Európában forgalomba helyezni a Tesla Cybertruckot, mivel nem felel meg az előírásoknak, és ez átalakításokkal sem orvosolható. A Totalcar szerint a legnagyobb gond a gyalogosvédelemmel adódik: a hatalmas villany-pickup élei nem kompatibilisek az európai szabályokkal. A Tesla vezető mérnöke, Lars Moravy arról beszélt, hogy a Cybertruck 1,4 milliméter vastag, rozsdamentes acél paneljeinek éleit nem lehet olyan mértékben lekerekíteni, amit az európai szabályok megkövetelnének. Emellett az autó saját tömege 3,1 tonna, ezzel elméletileg a B kategóriás jogosítvány elég lenne hozzá, de megpakolva biztosan túllógna a 3,5 tonnás megengedett össztömegen
A felszíni nehézségi gyorsulás (és így a testek súlya) körülbelül hatoda a földinek, így a rajta járó űrhajósok a 80–90 kg-os űrruhában is könnyedén mozogtak, ugráltak...
Porsche 911 Turbo 3.8 650 lóerő 800 Nm ( 1640 kg ) BMW M 1000 RR 212 lóerő 113 Nm ( 192 kg ) Red Bull F1 2.4 literes 750 lóerő ( 650 kg )