Ez a motorosklub talán az egyik legmegosztóbb csoportosulás, akik valaha is léteztek a Földön. Egyesek szabadságot szerető, motorozó klub tagjaiként tekintenek rájuk, míg mások egy kegyetlen bűnszervezetként könyvelik el őket.
Ezt a gyöngyszemet az egyik mellékutcában lőttem nektek a "Ha van kocsid, lesz csajod" rovatotokba. Az egész taliga alig nagyobb egy cipős doboznál. 🙂 Üdv: Egy hűséges olvasótok Németországból, Mannheim városából.
A TEK fog itt építkezni, de csak azután, hogy a még itt lakó 30 család kiköltözött – de hova?
Idén szintet lépett az egyik bécsi cukrászda... Az alkoholos és energiaitalos ízesítések mellé most elkészítették az első RÁNTOTT HÚS ízű fagyit!
Lássuk a válaszokat a gyakorikérdések.hu-ról : 1. "Nem fontos, de nem hátrány" 2. "Nagy mell nagy élvezet!" 3. "Egyáltalán nem fontos. A kicsi, formás volt a nyerő nálam világ életben." 4. "Mert tetszik. Ugyanazért amiért a lányoknak az izmos kar és a kockahas a fiúkon." 5. "Mindegyikre ugyanolyan jó rácuppanni!" 6. "A kicsik tudnak lázba hozni, nagy dinnyére nem vágyom!"
A cég legnagyobb mennyiségben eladott terméke az utóbbi évtizedben ugyanis a 199 398 500 A számú alkatrész – ami nem más, mint egy pár kolbász, klasszikus német currywurst. De mi is az a német currywurst? Curryporral fűszerezett ketchupben tocsogó főtt virsli, sült krumplival – ez Németország egyik legnépszerűbb utcai étele. Sokan már a látványától rosszul lesznek, lenézik és proli ételnek gondolják, mások úgy tesznek, mintha megvetnék, mégis imádják, megint mások nyíltan rajonganak érte. A Volkswagen első és máig legnagyobb autógyára Wolfsburgban van, 1938-ban nyílt. Ma nagyjából 15 ezer ember dolgozik itt. Ők a gyár üzemi menzáján esznek – ilyen embertömegnél nyilván nem opció az, hogy majd mindenki kiugrik a sarki kifőzdébe, vagy a céges konyhán megmelegíti az otthonról hozott kaját ebédidőben. A gyár étkezdéjében 1973-ban vezették be a saját gyártmányú kolbászt. A saját márkás currywurst óriási siker volt a gyári munkások körében, gyorsan bekerült a cég többi autógyárának menzai kínálatába is, aztán elkezdték szupermarketekbe is szállítani és stadionokban árulni focimeccseken. Sőt, egy ideje a hivatalos német VW-márkakereskedésekben díszcsomagolású ötös pakk Volkswagen kolbászt kap ajándékba minden autóvásárló. A 2010-es évek közepére annyira népszerűvé vált a 199 398 500 A alkatrész nevet viselő kolbász, hogy évente változik, hogy darabra ebből ad-e el többet a vállalat, vagy autóból. Általában a kolbász nyer. Forrás : telex.hu