A PILLANAT, amikor érzed, hogy EZT NEM ÚSZOD MEG YouTube kommentek : "Azt kéne sokaknak megtanulni, hogy nem akkor előzünk, amikor nem látunk senkit szembe jönni, hanem akkor, amikor látjuk, hogy nem jön szembe senki az előzéshez szükséges távon belül." "Reggel láttam valami hasonlót, mint a VW sofőrje, aztán lehúztam a WC-t" "Nagyot mentett a szembe jövő. Szép volt!" ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- Frissítés : Sziasztok! Mostanában úgyis közszolgálati KRESZ-edzést tartotok 🙂 , ezért szeretnék megosztani pár gondolatot a csaknem frontális ütközést eredményező előzésnek körülményeivel kapcsolatban. Szigorú helyzet volt a videóban. Én nem olvastam el, de biztosan voltak olyan vélemények amiben azt fejtegették, hogy a felelőtlenül előző autós veszélybe sodort teljesen egy vétlen autóst (mostanában gyakori koncepció ennek emlegetése). Éppen ezért tartom fontosnak nyomatékkal kiemelni: A szemből érkező autó sofőrje nem volt teljesen vétlen! Legalábbis, amennyiben nem kapcsolta be az autón a tompított fényt (márpedig a video szerint ezt elmulasztotta, legalábbis nem lehet látni, hogy világítana). Mindezt úgy, hogy az autó a legszerencsétlenebb színű: sötétszürke (amit a legnehezebb észrevenni és amúgy nagyon gyakori Magyarországon). A videó így a konkrét szituáción túl rávilágít egy általános jelenségre: Nagyon-nagyon sokan úgy közlekednek az utakon, hogy a jármű nincs megfelelően kivilágítva!
Az olaszországi tulajdonosnak több európai nagyvárosban is van hasonló tematikájú cukrászdája. Főleg a fiatalokat célozzák, azon belül is a legény- vagy leánybúcsúztató csapatokat. A budapesti üzlet címe : Teréz krt. 9.
A felhasználók nagy része csak visszaigazolást, nem valós kapcsolatot vagy randit keres. A Tinder társkereső alkalmazást használók közel kétharmada már kapcsolatban él, sőt a többségük nem is akar randizni – derül ki egy friss, 1400 fő bevonásával készült tanulmányból, amelyben arra voltak kíváncsiak a kutatók, hogy a társkereső applikációt milyen motivációval használják az emberek. Az eredményeik azt mutatják a Sky News szerint, hogy a többség akkor is aktív marad Tinderen, ha épp nem keres új párt vagy új randi partnert. Egyszerűen ugyanúgy rutinszerű szórakozási forrás lesz számukra a tinderezés, mint mondjuk a facebookozás vagy az instagramozás. Azért gyűjtik a lájkokhoz hasonlóan a Tinder-macheket (azaz virtuális, konszenzusos párosításokat), hogy növeljék a saját önbizalmukat. forrás : hvg.hu U.i.: Ezek után nem meglepő, hogy idehaza állítólag elég komolyan zuhan a látogatottsága...
Sziasztok! Ez az oldal heti szinten rakja ki, teszi fel ezt a kérdést. Már nekem is eszembe jutott, vmi hasonló komment beírása, de nem vagyok akkora kretén... Szerencsére mások igen 🙂