Van! Először egy pohár vizet igyál! 🙂
A korábbi Forma-1-es pilóta, Ralf Schumacher egy Instagram-posztban közölte, hogy homoszexuális párkapcsolatban él, amire a fia, David Schumacher is reagált. „Nagyon boldog vagyok, hogy végre találtál valakit, akivel tényleg nagyon jól és biztonságban érzed magad. Függetlenül arról, hogy férfi vagy nő, én 100 százalékban mögötted állok, apa, minden jót kívánok neked és gratulálok” – írta David.
#csíkószsolt #firkász #újságíró "Nem tudom, hogy élveztem-e már őszintén villanyautót az életben. Mert a gyorsulás adott, az állat, de amúgy mindegyik olyan volt, mintha egy heggyel próbálnék balettozni. Ez alá nemcsak kerekeket tettek valami tengelyeken, hogy elforduljanak, hanem reszelgették a futóművet, másik kormányművet vettek elő, bika fékeket pakoltak rá. Az Alfa Romeónál még mindig tudnak valamit. Vigyorogtam, amikor kiszálltam belőle."
A "G" a gravitáció szóból származik; ez a Föld tömegvonzása, mely mindannyiunkra hat, értéke tengerszinten 9.81 m/s2 Utóbbi felel meg 1G-nek, ekkor testtömegünk pont annyi, mint amit otthon, közönséges személymérlegünkről leolvashatunk. A G-hatások alapvetően az érrendszerben lévő véreloszlást változtatják meg. Minél nagyobb G-hatás éri a pilótát, annál jelentősebb ez a változás, annál nagyobb terhelés szorongatja valahol a véredények falát. A látás elszürkülése 4G terhelés körül kezdődik. 4.7G körül a látótér a retina megfelelő vérellátásának súlyosbodó zavara miatt már elfeketedhet (blackout). Ekkor a pilóta még tudatánál van, de az agy elégtelen vérátáramlása okán már a mozgáskoordinációja is akadozhat. 5.4-5.5G terhelésnél eszméletvesztés következhet be, mely akár másodpercekig eltarthat, a feleszmélés utáni megfelelő tájékozódóképesség visszanyeréséhez szükséges időről már nem is beszélve. Forrás : orvosiLexikon.hu