Az év második felében jókora áremelkedésre számítanak a szakértők az üzemanyagpiacon. Kína 2023 második felére újra kinyithat a most berobbant Covid-járvány lecsengése után, ekkor pedig felszippanthatja a nyersanyag-kapacitásokat. Az ázsiai ország kőolajból napi 11-12 millió hordót szerezhet be, ez a kereslet pedig alaposan felhajthatja az árakat. Ekkor a magyar töltőállomásokon megjelenhet a 800 forint fölötti literenkénti árazás mind a benzin, mind a dízel esetén. Más árdrágító tényező is lesz: ilyen a finomított orosz olajtermékekre vonatkozó uniós embargó, amely februárban lép életbe. Forrás : index.hu
Egy újabb gyöngyszem Brazíliából, amit mi magyarok megmosolygunk... U.i.: Reméljük azért nem a Kukából lett kivéve! 🙂
A második világháborút követően Magyarországon következett be a világtörténelem addigi legnagyobb áremelkedése. A havi infláció mértéke megközelítette a 41900 billió (4,19 x 1016) százalékot, az árak 15 óránként DUPLÁZÓDTAK. A krízishelyzet 13 hónapon át tartott, de az újjáéledő ipari termelés és a pénzügyi reform végül legyőzte a hiperinflációt. 1946. augusztus 1-jén az addigi fizetőeszközt, a pengőt felváltotta a forint. Ekkor 400 000 000 000 000 000 000 000 000 000 pengő (ezt 400 ezer kvadrilliónak kell mondani) ért egy forintot. Az 1945–46 során zajló magyarországi hiperinfláció a gazdasági összeomlás szomorú iskolapéldája lett.
Poénmagyarázat by S@nyi : - A csatornafedél "olyan" mint egy kripto pénz, ki kell bányászni. - A vas ára jelenleg biztosabb, mint a kripto pénzeké. - Az alakja is pénzérme szerű.
Rekordösszegű, 31,6 milliárd forintos nyereményt vihet haza az a magyar nyertes, aki mind a hét számot eltalálta a múlt hét pénteki Eurojackpoton.
Azért itt sokak szerint illik megemlíteni, hogy a magyar válogatott ki sem jutott... #focivb #katar #kordagyuri
Brazíliából küldöm sok szeretettel ezt a remek busz társaságot, amit mi magyarok kicsit másképp értelmezünk. U.i.: az idő sajnos nagyon rossz itt, egész nap esik, de még így is 25-27 fok van. Üdvözlettel egy rendszeres olvasó
Tovább csúszik a Mol százhalombattai Dunai Finomítójának újraindítása, mert a legutóbbi nyomáspróbán újabb műszaki gond akadt. Korábban december másodikára, péntekre tervezték a magyar olajvállalat szakemberei a restartot, amely most már biztos, hogy ezen a héten nem történik meg. A tegnapi nyomáspróbán újabb repedést találtak a szakemberek a rendszerben, így újabb, minimum 3 napos csúszás lesz az újraindulásban.
Figyelmesen tanítsuk gyermekeinket ! Ahogy ez a könyv is készült ! Magyarország én így szeretlek ! Üdvözlettel : Gábor