Akciósgumi tavasz 790x120
2023.01.31. Kategória: Érdekes
Amikor a bátyád esőkabátjában kellett suliba menned

Amikor a bátyád esőkabátjában kellett suliba menned
2023.01.31. Kategória: Kép
Sokat látott gépezet

Sokat látott gépezet
2023.02.01. Kategória: Kép
Akaraterő tréning

#cica #kamionsofőr

Akaraterő tréning
2023.01.31. Kategória: Kép
Zsófi a család esze 🙂

Zsófi a család esze 🙂
2023.01.31. Kategória: Reklám
Látássegítő csomag autósoknak - 2 db szemüveg (x)

A szürke lencséjű Ultra Vision-t, illetve a sárga lencséjű Night Vision PRO-t. Előbbi nappali, utóbbi esti vagy szürkületben történő vezetéshez alkalmas.
A szemüvegeket modern, divatos kialakításuk révén hölgyek és urak is bátran viselhetik.
Sokkal többet nyújtanak, mint egy sima napszemüveg!

Óvd magad és szeretteid testi épségét, kerüld el a baleseteket!

>>> AKCIÓBAN most 2.900 Ft <<<

Látássegítő csomag autósoknak - 2 db szemüveg (x)
2023.01.31. Kategória: Videók
Elsőre bekajáltuk a dolgot

Aztán felhívták a figyelmünket a visszafelé sétáló emberekre 🙂

2023.01.30. Kategória: Kép
Borsodi vámpír

Borsodi vámpír
2023.01.30. Kategória: Szexi csajok
Az arcát nem vállalta, de a testét így is megcsodálhatjuk

Az arcát nem vállalta, de a testét így is megcsodálhatjuk
2023.01.30. Kategória: Érdekes
Csodálom, hogy nem kívül van a kilincs 🙂

Csodálom, hogy nem kívül van a kilincs 🙂
2023.01.28. Kategória: Érdekes
Amikor a kínaiban vett olcsó szalmakalapodban, kimész a szélbe

Amikor a kínaiban vett olcsó szalmakalapodban, kimész a szélbe
2023.01.27. Kategória: Videók
Egy kevésbé szexi Shakira hasonmás

2023.01.27. Kategória: Mondás, idézet
Hazugság a szlogenek mögött

Az érzelmeken alapuló marketing évtizedek óta vezető stratégia. Ezt teszi mindenki, akár kicsiben, akár nagyban gondolkodik. Szavakat, mondatokat talál ki annak érdekében, hogy megjegyezhető, szerethető, és felejthetetlen legyen. Cliff Dickens grafikus megunva az évek óta egyre nagyobb arányban terjedő hazugságokra épülő reklámszlogeneket, megalkotta a márkához illő, igazságtartalommal felruházott szlogeneket. Ezeket sokszor a márkához kapcsolódó saját tapasztalata, sok esetben pedig mások véleményére építve alkotta meg.

Hazugság a szlogenek mögött