Feljelentettek egy magyar sofőrt Ausztriában, és azonnal kivonták a forgalomból a kocsiját.
Több hiányosság mellett az autó átrozsdásodott padlólemezét betonnal pótolta ki a tulajdonos.
A rendőrök gyanúja szerint a különleges javítási műveletet a magyar sofőr – foglalkozását tekintve kőműves – maga végezhette el.
www.heute.atnewsoesterreichnoechronikDurchgerostetes-Auto-mit-Beton-repariert-Lenker-39-angezeigt;art88128,1404264
Korán reggel egy autó beragad az országúton egy sáros gödörbe. Arra jön egy gazda a lovaskocsijával, és megszólítja a sofőrt: - Látom, elakadt. Várjon, majd én segítek. Kivontatja az autót, a vezető hálából ad neki egy ezrest. A gazda megköszöni, és elégedetten elteszi. - Amúgy tegnap este óta ez a 10. autó, amit kihúztam - mondja az öreg. - Hogy-hogy? Maga még éjjel is erre jár? - Igen, akkor hordom a gödörbe a vizet.
Felszállt egy távolsági buszra egy idősebb hölgy... Egy középkorú, 40-as éveiben járó udvarias pasi át akarta adni neki a helyét, de a hölgy így válaszolt: - Előmelegített helyre nem ülök! A fickónak sem kellett több, visszaült, miközben halkan ezt mondta: - Akkor üljön a jegesmedve f@szára. A hölgy miután meghallotta, a fiatelember válaszát, felháborodva odafordul a sofőrhöz: - Hallotta ezt?! - Igen hölgyem, akkor most forduljak északnak?
Annyi infónk van a videóval kapcsolatban, hogy állítólag a nagy havazás ellenére a sofőrt többször látták félreállva pihizni, újságot olvasni. Mi nem kívánunk ítélkezni, mindenki döntse el, hogy erről mi a véleménye. Helyszín : Jászapáti/Szolnok megye
Édesanyámék szeretett, újonnan vásárolt Renault Thalia Perfect felszereltségű "autója" eladósorba került. A kilométeróra állás valós, anyámat elvitte a templomtól fodrászig, sőt körmöshöz is. De megbirkózott a kis francia tragacs havi egy nagy bevásárlással is. Apám maximum a szomszéd faluba ment vele boltba, amikor anyám elküldte valamiért. Anyám szédületes tempójától a motor dinamikus maradt, apám buszsofőr mivoltából adódon a kisnyugdíjas 60-as tempó sem ijesztette meg az 1400 köbcentis, 98 lóerős vasat. A Balatont már jó párszor látta, de ettől messzebb sosem merészkedett. Törve sosem volt, bár idén nyáron egy paraszt kombájnos meghúzta a bal első részét, amit amikor apám meglátott, letérdelve 2 órán keresztül zokogott. Anyám hajtóvadászatot indított, és megtalálta a kombájnost, aki annyira megijedt anyámtól, hogy a nevére akart íratni egy Renault szalont a közelben. Végül megállapodtak, hogy a sofőr önköltségén megjavíttat mindent A központi zár tökéletesen működik, az első két ajtót nyitja, a TSZ elnököknek viszont mechanikusan kell nyitni a zárakat. Ebben még sosem dohányoztak, sőt mikor én is cigiztem, csak fogmosás után ülhettem bele. A manuális klíma is kb. 5-ször volt használva, mert anyám szerint arcüreg-gyulladást okoz, apám szerint meg: "ááá, nem kapcsoljuk be, sokat fogyaszt" mondat után az első elektromos ablakemelőket lehúzva hűsítettük magunkat a 40fokos beáramló huzattal. Ködlámpa is van a kocsin, bár sosem használtuk, mert ködben busszal jártunk, mert az "ingyen vót". Luxusfelszereltség a kormányról vezérelhető rádió, amiről anyám a Mária rádiót, apám az MC Hawer cd-ket hangosította vezetés közben. 2 hónapja kerültek rá Barum téli gumik, amik a kocsi legértékesebb részei. Ezeket ajándékba adjuk a kocsi mellé, bár lényegében a kocsi az ajándék a téli gumikhoz. Eladás oka: új francia sz.rt vesznek.