Most lássuk, hogy bírja a golyózáport!
Tesla Cybertruck v Lamborghini Urus Egy kis info a témában : Nem lehet Európában forgalomba helyezni a Tesla Cybertruckot, mivel nem felel meg az előírásoknak, és ez átalakításokkal sem orvosolható. A Totalcar szerint a legnagyobb gond a gyalogosvédelemmel adódik: a hatalmas villany-pickup élei nem kompatibilisek az európai szabályokkal. A Tesla vezető mérnöke, Lars Moravy arról beszélt, hogy a Cybertruck 1,4 milliméter vastag, rozsdamentes acél paneljeinek éleit nem lehet olyan mértékben lekerekíteni, amit az európai szabályok megkövetelnének. Emellett az autó saját tömege 3,1 tonna, ezzel elméletileg a B kategóriás jogosítvány elég lenne hozzá, de megpakolva biztosan túllógna a 3,5 tonnás megengedett össztömegen
Hogy mitől görbülhet le még a Tesla vezér szája is néha? Például ettől : 44 milliárd (!) dollárért megvette a Twittert. Az alkalmazottak háromnegyedét elküldte. Ennek ellenére a cég továbbra is veszteségesen működik...
Sziasztok! Várni kellett a benzinkúton, mert egy seggbecsűrt TESLA!!! tehénkedett előttünk! Szerencsére nem siettünk. A kutas is nyüszített a gyönyörűségtől.
Ezt a kanadai British Columbia tartományban a vadon szélén láttam... Ezt még az M4-en hasító románok is megirigyelnék 🙂 Ha jól megnézzük lehet látni, hogy a "lakó autó" fával van kipótolva, de egy Tesla 3 azért ott ül hátul! Üdv...az isten háta mögöttről
Tesla Model S PLAID vs NISSAN GTR VENOM 1020 lóerő vs 1200 lóerő A Tesla 2167 kg, a GTR 1800 kg