Az egyes területeken 60 centiméternyi hó hullott. A hatóságok arra is figyelmeztették a lakosokat, hogy a lehetséges vakító fehérség (whiteout) miatt kerüljék az autós közlekedést...
Az érzelmeken alapuló marketing évtizedek óta vezető stratégia. Ezt teszi mindenki, akár kicsiben, akár nagyban gondolkodik. Szavakat, mondatokat talál ki annak érdekében, hogy megjegyezhető, szerethető, és felejthetetlen legyen. Cliff Dickens grafikus megunva az évek óta egyre nagyobb arányban terjedő hazugságokra épülő reklámszlogeneket, megalkotta a márkához illő, igazságtartalommal felruházott szlogeneket. Ezeket sokszor a márkához kapcsolódó saját tapasztalata, sok esetben pedig mások véleményére építve alkotta meg.
Hőseink régi akkumulátorokat szednek szét és újítanak fel a földön ülve, mezítláb, mindenféle védőfelszerelés nélkül, miközben savakkal és ólommal dolgoznak.