Történetük : John Stith Pemberton gyógyszerész 1884-ben készített egy Pemberton's French Wine Coca névre hallgató, borból és kokainból álló italt, egy úgynevezett cocawine-t. Italát valószínűleg egy Angelo Mariani nevű korzikai vállalkozó hasonló összetételű és nagy népszerűségnek örvendő Vin Mariani-ja alapján keverte ki. 1885-ben Atlanta városa és a környező Fulton megye alkoholtilalmat vezetett be, így hát Pemberton nekiállt egy alkoholmentes, szénsavas változat kidolgozásának. Az új italt először 1886. május 8-án adták el az atlantai Jacob's Pharmacy gyógyszertárban...
A cég legnagyobb mennyiségben eladott terméke az utóbbi évtizedben ugyanis a 199 398 500 A számú alkatrész – ami nem más, mint egy pár kolbász, klasszikus német currywurst. De mi is az a német currywurst? Curryporral fűszerezett ketchupben tocsogó főtt virsli, sült krumplival – ez Németország egyik legnépszerűbb utcai étele. Sokan már a látványától rosszul lesznek, lenézik és proli ételnek gondolják, mások úgy tesznek, mintha megvetnék, mégis imádják, megint mások nyíltan rajonganak érte. A Volkswagen első és máig legnagyobb autógyára Wolfsburgban van, 1938-ban nyílt. Ma nagyjából 15 ezer ember dolgozik itt. Ők a gyár üzemi menzáján esznek – ilyen embertömegnél nyilván nem opció az, hogy majd mindenki kiugrik a sarki kifőzdébe, vagy a céges konyhán megmelegíti az otthonról hozott kaját ebédidőben. A gyár étkezdéjében 1973-ban vezették be a saját gyártmányú kolbászt. A saját márkás currywurst óriási siker volt a gyári munkások körében, gyorsan bekerült a cég többi autógyárának menzai kínálatába is, aztán elkezdték szupermarketekbe is szállítani és stadionokban árulni focimeccseken. Sőt, egy ideje a hivatalos német VW-márkakereskedésekben díszcsomagolású ötös pakk Volkswagen kolbászt kap ajándékba minden autóvásárló. A 2010-es évek közepére annyira népszerűvé vált a 199 398 500 A alkatrész nevet viselő kolbász, hogy évente változik, hogy darabra ebből ad-e el többet a vállalat, vagy autóból. Általában a kolbász nyer. Forrás : telex.hu
Leskelődtek a Tesla alkalmazottai a cég autóiba épített kamerákon át Jót röhögtek a Tesla-tulajokon Legalábbis ezt állítja egy új hírében a Reuters, aminek információi szerint a Tesla belső fórumán különösen a balesetekről, az autósok egymással történő hajbakapásáról, verekedéséről (az ún. road rage-ekről) szóló videók voltak népszerűek, de az sem volt ritka, hogy intim helyzeteket rögzítettek a Tesla-k kamerái, amiken aztán a cég alkalmazottai szintén előszeretettel csámcsogtak, miután az autók elküldték azokat nekik. Bár arról, hogy a Tesla-k továbbíthatják a kameráik által rögzített képeket a cég központjában, a vállalat tájékoztatja vásárlóit, adatvédelmi nyilatkozatában azonban azt mondja, hogy az így készült felvételek nem köthetők az autók tulajdonosához. Ugyanakkor a Reuters információi szerint ez nincs így, és a Tesla munkatársai által használt szoftver segítségével pontosan meg lehetett állapítani, hogy az egyes képek vagy videók hol készültek - ez pedig akár komoly visszaélésekre is lehetőséget adhatott a cég alkalmazottai számára. Benézhettek házaikba, életükbe is Ráadásul a felvételeket az autók nem csak menet közben készítették, hanem akkor is, amikor úgymond ki voltak kapcsolva: azaz, leparkolva álltak valahol, és senki sem ült bennük. "Beláthattunk az emberek garázsaiba és magántulajdonaiba", mondta a Tesla egyik alkalmazottja. pcforum.hu
Los Angeles — Hiába volt a 80-as évek legjobban fizetett sorozatsztárja és szívtiprója A nagy sikerű Airwolf sorozat helikopterpilótája már pályája csúcsán a kábítószerek és az alkohol rabja lett, egy 1996-os autóbaleset pedig végleg véget vetett az aranyéletnek. Vincent 3 nyakcsigolyáját törte el, s a sérülésben a hangja is eltorzult, ami csak tovább rontott a drogok miatt eleve súlyos állapotán. 2012-ben aztán végképp megpecsételődött a sorsa, amikor egy fertőzés miatt amputálni kellett a jobb lábát térd alatt, majd később egy újabb darabot kellett levágni belőle.